آراسته، حمیدرضا
طراحی الگوی نوین ارزشیابی از عملکرد حرفهای سالانه معلمان مدارس ابتدایی کشور [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 59-85]
ا
ابراهیمی، صلاح الدین
ضرورت ایجاد دورۀ کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 47-81]
ابراهیم زاده دستجردی، رضا
بررسی تأثیر رهبری اسلامی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق اخلاق کار اسلامی و سرمایه اجتماعی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 69-99]
امیری، مهدی
نقش میانجیگری ساختار سازمانی در رابطه بین سبک رهبری تحولی و خلاقیت سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 101-123]
ب
باقری، فاطمه
پیشبینی تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی بر اساس ابعاد جو مسموم سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 7-29]
بختیاری رنانی، اعظم
نقش میانجی اشتیاق شغلی در مدل رفتارهای کاری نوآورانه بر اساس توانمندسازی روان شناختی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 153-169]
پ
پایدار، فرانک
تأثیر عوامل مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 133-159]
پاکزاد، مهزا
تجارب جهانی در طرح توسعۀ فردی [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 81-125]
پورکریمی، جواد
شناسایی مؤلفههای شایستگی رهبری اصیل در مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 87-108]
ت
تجری، معصومه
طراحی و اعتباریابی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری؛ یک رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 31-48]
تقوی، حسین
پیشبینی تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی بر اساس ابعاد جو مسموم سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 7-29]
چ
چوبتاشانی، سعادت
عوامل مؤثر بر تحولآفرینی نظام آموزش عالی ایران در حوزه آموزش علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 7-37]
خادمی کله لو، محمد
بررسی مسائل (چالش های) اقتصاد آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 7-46]
خالق خواه، علی
پیشبینی تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی بر اساس ابعاد جو مسموم سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 7-29]
خانجانی، مهدی
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر جامعه پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 171-192]
خنیفر، حسین
ضرورت ایجاد دورۀ کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 47-81]
د
داستان پور، طیبه
نقش میانجی اشتیاق شغلی در مدل رفتارهای کاری نوآورانه بر اساس توانمندسازی روان شناختی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 153-169]
دلاور، علی
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر جامعه پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 171-192]
دمیرچیلی، فریبا
طراحی و اعتباریابی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری؛ یک رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 31-48]
ر
رحیمیان، حمید
روشهای تسهیم دانش در مدارس جهت توانمندسازی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 123-152]
رسته مقدم، آرش
بر بلندای ریشه ها؛ تأملی بر زندگی و خدمات علمی دکتر علی علاقه بند [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 157-196]
رضایان قیه باشی، احد
آسیب شناسی رویکردهای آموزشی در سازمان های دولتی با بهره گیری از روش تحلیل لایه ای علت ها (CLA) [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 41-67]
ز
زرین، حمیدرضا
روشهای تسهیم دانش در مدارس جهت توانمندسازی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 123-152]
زین آبادی، حسن رضا
طراحی الگوی نوین ارزشیابی از عملکرد حرفهای سالانه معلمان مدارس ابتدایی کشور [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 59-85]
س
ساعدی، رسول
بازنمایی اصول و استانداردهای اخلاق حرف های مدیران آموزشی دبیرستان های پسرانه [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 157-196]
سرمست، بهرام
آسیب شناسی رویکردهای آموزشی در سازمان های دولتی با بهره گیری از روش تحلیل لایه ای علت ها (CLA) [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 41-67]
سلیمی، جمال
سنتزپژوهی موانع اجرای استراتژی در نهادها و سازمانهای دولتی ایران: چرخه تکاملی استراتژیک یا چرخه شوم روزمرگی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 109-131]
سلیمان نژاد بدره، فاطمه
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر جامعه پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 171-192]
ص
صادقی، مهرداد
بررسی تأثیر رهبری اسلامی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق اخلاق کار اسلامی و سرمایه اجتماعی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 69-99]
صالحی، منیره
آزمون علی تعهد حرفهای معلمان بر اساس خودکارآمدی با میانجیگری انگیزشی معلمی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 39-58]
صحبت لو، علی
ساخت مقیاس تجاری سازی دانش برای دانشگاه ها و اعتباریابی آن [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 129-134]
صحرایی سرمزده، فاطمه
آزمون علی تعهد حرفهای معلمان بر اساس خودکارآمدی با میانجیگری انگیزشی معلمی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 39-58]
طولابی، زینب
عوامل مؤثر بر تحولآفرینی نظام آموزش عالی ایران در حوزه آموزش علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 7-37]
ع
عباسیان، حسین
طراحی الگوی نوین ارزشیابی از عملکرد حرفهای سالانه معلمان مدارس ابتدایی کشور [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 59-85]
عباس پور، عباس
واکاوی منتورینگ آکادمیک به منظور اشتغال پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 83-119]
عباسپور، عباس
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبارسنجی و تضمین کیفیت نظام آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 7-39]
عبداله زاده، مهرزاد
تأثیر رهبری اصیل بر عملکرد فردی کارکنان با توجه به ویژگی های شغلی و تعهدات عاطفی کارکنان ستادی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 125-146]
عزتی، میترا
شناسایی مؤلفههای شایستگی رهبری اصیل در مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 87-108]
علیزاده، نادی
تأثیر عوامل مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 133-159]
علوی، سیدقاسم
تأثیر عوامل مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 133-159]
قائدامینی هارونی، عباس
بررسی تأثیر رهبری اسلامی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق اخلاق کار اسلامی و سرمایه اجتماعی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 69-99]
قلندری، محمد علی
نقش میانجیگری ساختار سازمانی در رابطه بین سبک رهبری تحولی و خلاقیت سازمانی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 101-123]
ک
کاظمی، عبدالحمید
بررسی مسائل (چالش های) اقتصاد آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 7-46]
کرمی پور، محمدرضا
ساخت مقیاس تجاری سازی دانش برای دانشگاه ها و اعتباریابی آن [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 129-134]
م
مالکپور لپری، کامران
نقش میانجی اشتیاق شغلی در مدل رفتارهای کاری نوآورانه بر اساس توانمندسازی روان شناختی [دوره 6، شماره 24، 1401، صفحه 153-169]
ماهرانی برزانی، مجید
بررسی تأثیر رهبری اسلامی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق اخلاق کار اسلامی و سرمایه اجتماعی [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 69-99]
مجتبی زاده، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبارسنجی و تضمین کیفیت نظام آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 7-39]
محمدی، شیرکوه
سنتزپژوهی موانع اجرای استراتژی در نهادها و سازمانهای دولتی ایران: چرخه تکاملی استراتژیک یا چرخه شوم روزمرگی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 109-131]
مرادخواه، سیروس
شناسایی مؤلفههای شایستگی رهبری اصیل در مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 87-108]
مرزبان، احسان
آسیب شناسی رویکردهای آموزشی در سازمان های دولتی با بهره گیری از روش تحلیل لایه ای علت ها (CLA) [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 41-67]
مظفری، رضا
طراحی الگوی نوین ارزشیابی از عملکرد حرفهای سالانه معلمان مدارس ابتدایی کشور [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 59-85]
ملکی آوارسین، صادق
شناسایی راهبردهای اجرای مدیریت ناب در آموزش وپرورش [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 147-167]
و
واحدچوکده، حسین
ساخت مقیاس تجاری سازی دانش برای دانشگاه ها و اعتباریابی آن [دوره 6، شماره 23، 1401، صفحه 129-134]
ه
هاشمی، محرمعلی
شناسایی راهبردهای اجرای مدیریت ناب در آموزش وپرورش [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 147-167]
ی
یاری حاج عطالو، جهانگیر
شناسایی راهبردهای اجرای مدیریت ناب در آموزش وپرورش [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 147-167]
یاسینی، علی
عوامل مؤثر بر تحولآفرینی نظام آموزش عالی ایران در حوزه آموزش علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1401، صفحه 7-37]
یوسفی، مینو
تأثیر رهبری اصیل بر عملکرد فردی کارکنان با توجه به ویژگی های شغلی و تعهدات عاطفی کارکنان ستادی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 22، 1401، صفحه 125-146]